اس ام اس های بسیار عمیق و پر معنا

اس ام اس های بسیار عمیق و پر معنا
گاهی خوردن لگدی از پشت ! برداشتن گامی به جلو است . . . //////////////////////////////////////////////// به افکارت زبان نده ، ظرف که خالی باشد صدای بیشتری دارد . . . //////////////////////////////////////////////// ساعتها را بگذارید بخوابند . بیهوده زیستن را نیازی به شمردن نیست . . . تمام تلاشت در...
نظرات 1 + ارسال نظر
باقری یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

بسم الله

پیرى، از مریدان خود پرسید: ((هیچ کارى و اثرى از شما سر زده است که سودى براى دیگرى داشته باشد؟ )) یکى گفت: (( من امیر بودم . گدایى به در خانه من آمد. چیزى خواست . من جامه خود و انگشتر ملوکانه به او دادم و او را بر تخت شاهى نشاندم و خود به حلقه درویشان پیوستم .))
دیگرى گفت: (( از جایى مى‏گذشتم . یکى را گرفته بودند و مى‏خواستند که دستش را ببرند. من دست خود فدا کردم و اینک یک دست ندارم . ))
پیر گفت: (( شما آنچه کردید در حق دو شخص معین کردید. مؤمن چون آفتاب و مهتاب است که منفعت او به همگان مى‏رسد و کسى از او بى‏نصیب نیست . آیا چنین منفعتى از شما به خلق خدا رسیده است؟

سلام وعرض ادب واحترام.پیشاپیش حلول ماه خدا ماه ضیافت الهی ماه بخشش الهی برشما مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد